سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 اپلیکیشن کاملاً کاربردی برای کاربر اندروید

1-برنامه Clean Master
این برنامه؛ یک اپلیکیشن ابزاری فوق العاده است و می تواند گوشی شما را از ویروس ها و برنامه های مخرب حفظ کند. این برنامه یک گروه از اپلیکیشن ها از جمله: قفل کننده برنامه ها، پاک کننده حافظه، تقویت کننده سی پی یو؛ آنتی ویروس و… است. ما به آسانی می توانیم برنامه های خصوصی مان مانند واتس آپ، فیسبوک، پیام ها و مخاطبین را قفل بکنیم تا به این ترتیب امنیت گوشی مان را افزایش دهیم.
این برنامه همچنین یک ویژگی مدیریت آغازگر خودکار ارائه می دهد و می تواند شروع به کار کردن اپیلیکیشن ها را کنترل کند. همچنین یک آیتم از بین برنده وظایف دارد که تمامی کارهایی را که باعث می شود دستگاه مان آهسته تر کار بکند را متوقف کرده و از بین می برد. تقریباً 200 میلیون کاربر این برنامه را دانلود کرده اند.
 
2- مترجم گوگل Google translate
مترجم گوگل یک برنامه اندروید فوق العاده است که در دسته برنامه های ابزاری قرار می گیرد. با این نرم افزار می توانیم هر لغت به هر زبانی را به زبان مد نظر مان ترجمه کنیم. می توانیم 90 زبان را با تایپ کردن ترجمه کنیم. همچنین کاربران می توانند با استفاده از دوربین، نوشته مورد نظرشان را به زبان دلخواه ترجمه کنند. برای این ویژگی 26 ترجمه وجود دارد. ما همچنین می توانیم بسته زبان را دانلود کنیم تا در صورت عدم وجود اینترنت در حالت آفلاین بتوانیم از آن استفاده کنیم. تقریباً 200 میلیون کاربر این نرم افزار را نصب کرده اند.